středa 24. října 2012

What`s new?

Je to přesně měsíc co jsem přidala poslední post. To je hrůza! Haha, budu to muset zlepšit. Vlastně mám jen 2 věci, o kterých bych zrovna teď chtěla napsat.

18.10. jsme byly s holkama na nákupech v Ostravě (Forum Nová Karolína) v Reserved. Bylo to fajn až na ten dav lidí... každopádně jsem si přivezla černé kalhoty/ryfle se zlatými detaily, ke kterým jsem dostala, jako všichni ostatní, sprchový gel Dove a lak na nehty. U Reserved jsem, ale nezůstala a v Divided jsem si koupila džínovou vestičku a z Lindexu mám teplý svetr na zimu.
Celkem vydařené nákupy. 


V Reserved s Dove holubičkou, zleva: já, Anet, Tyna


19.10. (pátek) přišla dlouho 'očekávaná' půlka/prodloužená. Nikomu se tam teda zrovna moc nechtělo. Byly to celkem stresy. Já se ještě ke všemu bála, že si šlápnu na šaty, protože jsem je tahala po zemi. Když jsme měli nastupovat tak jsem se neuvěřitelně bála (ani nevím proč) a byla jsem celkem nevrlá.
Ale už po první tanci strach opadl. Pak jsem se už jen těšila na volnou zábavu :D. Ta byla i přes živou hudbu fajn:)
židličková

zlatíčka :)

20.10. opět půlka, tentokrát ne moje, ale druhé skupiny. První myšlenka když jsem vešla do sálu byla: tak jestli tady vydržím aspoň do desíti budu dobrá. Bylo tam málo lidí... většinu jsem neznala. Nakonec jsem tam byla déle než na svojí vlastní. Víc k tomu asi psát nemusím...
jedna z mála zveřejnitelných fotek ze soboty :D
A co vy chodíte do tanečních? Chodili jste nebo se chystáte příští rok?


Žádné komentáře:

Okomentovat