sobota 24. listopadu 2012

exchange student

I want to be an exchange student in the USA for a year!!!

        Tak tohle jsem řekla mamce v září na začátku 2. ročníku střední. Nebyla nadšená. Vlastně se jí to vůbec nelíbilo. Taky co čekat od mamky, která svou dceru jen s těžkým srdcem pouští ven když se stmívá nebo je nedejbože už tma.
        Ale nejprve o tom kde a jak jsem na to vůbec přišla. Jednou večer jsem brouzdala po internetu. A ani nevím jak jsem se dostala na youtube a v doporučených videích jsem našla jedno, které mě obzvlášť zaujalo. Slečna v něm mluvila o tom, že před několika lety byla exchange student v Americe. Celkem to chválila... teda chválila to až tak, že jsem si řekla POJEDU taky. A teď přichází ta  chvíle kdy jsem to oznámila mamce. Brala to jako vtip... nebo v to spíš doufala. Pár dní jsem na to pořád myslela a pak to nějak vyprchalo. Asi po měsíci jsem narazila na facebooku holku z naší školy, která tam právě je. To už i mamka pochopila, že to zřejmě myslím vážně. Znám ji z kroužku kam jsem jako malá chodila a tak jsem se jí rozhodla napsat. předala mi spoustu užitečných informací a pomohla mi hlavně s rozhodováním se kterou agenturou pojedu.
        Pohovor mám za sebou a teď se snažím vyplnit přihlášku(na, kterou mám 4 týdny) a udělat SLEP test(ten musím odeslat do 14 dnů). Snad to všechno nějak dám dohromady. Nejvíc si lámu hlavu s dopisem pro host family a hned na druhém místě je výběr regionu nebo státu. Nevím jestli si mám vybrat nebo to nechat na nich. Nejsem přímo vyhraněná na nějaký určitý stát, ale nechci skončit v Novém Mexiku nebo Texasu - nevím ani přesně proč... prostě se tam moc nehrnu. Po odevzdání už budu jen čekat na to nejdůležitější - až si mě vybere host family.

Pokud všechno výjde tak jak má a já skutečně odjedu bude mi tenhle blog sloužit jako deník. Chtěla bych sem psát všechny možné zážitky a tak dále...

Užijte si víkend :)

  edit: Přihlášku, SLEP test i smlouvu jsem poslala a vybrala jsem si Californii (jako náhradu pak 1. Floridu 2. Oregon)

-Valentina Temelová

Žádné komentáře:

Okomentovat