neděle 17. března 2013

Hi America

Dneska mi napsala moje budoucí host family. Byl to první kontakt s nimi. Nemůžu uvěřit, že rodinu mám už teď- v březnu! Všichni říkali: nediv se když si tě vyberou až v červnu a, že to třeba nebude ideální rodina - 2 děti, rodiče, pes :D ...no a mě si vybrali už teď a jsou to rodiče, kteří mají 2 syny (14 a 12 let) a 2 psy. Dneska jsem si se všema psala a zdají se být milí :) Jediný háček je, že tam škola začíná už začátkem srpna takže budu muset odjet asi v polovině července... ale zároveň škola končí v květnu a to je super :D

A kam pojedu? Do malého městečka Mandeville s necelými 12 000 obyvateli v Louisianě. Sousedí s Floridou a cca 35 km od Mandeville je největší město Louisiany New Orleans! Hlavně kluci (Andrew a Justin) mi píšou, že New Orlean je skvělé město a bude se mi líbit.

2 komentáře:

  1. Tak to Ti gratuluju ;) :) a skvělý blog, jinak jsem se Tě chtěla zeptat na agenturu, pro jakou jsi se nakonec rozhodla?

    OdpovědětVymazat