neděle 26. ledna 2014

Sushi v New Orleans

Čau čau,
 v pátek jsme nebyli ve škole! Protože byla moc velká zima (asi -5) na což v Louisianě nejsou zvyklí. Každopádně jsem si tenhle výkend užila. V pátek jsem se vzbudila normálně v 6 ráno (přiznávám, že vstávat normálně v 6 pro mě normální není - většinou vstávám v 6:40.. v důsledku toho nic nestíhám) ještě jsem ležela v posteli když přišla Shawn(hostmamka) a řekla, že volali ze školy, že se ruší! Byla jsem tak nadšená, že jsem nemohla znovu usnout... V pátek večer jsme šli do vířivky a bohužel jsem měla hodně špatný nápad lehnout si do ledového bazénu, pak jsem se v sobotu ráno hrozně divila, že jsem nemocná. V sobotu k nám přijela Pia, udělaly jsme si popcorn a koukaly na film. Neděli jsme strávily v New Orleans. Procházely jsme se po Jackson Square, zašly jsme se podívat do kostela. Mají dokonce H&M, což jako evropanky s Piou umíme ocenit :D. To město má skvělou atmosféru. Hlavně the French Quarter. Je to čtrť se španělskou architekturou (jop, španělskou ne francouzskou.. taky to nechápu) a opravdu to vypadá jako v Evropě.

Šílené počasí a sníh po 10ti letech
Víkend zase rychle utekl, celkem se mi nechce do školy (jako vždy). Teď jen doufám, že v úterý (a možná ve středu) se nepůjde do školy kvůli počasí.. snad to výjde! Zatím můj mobil hlásí, že bude sněžit. Bylo by to cca po 10 letech co v Louisianě naposled
sněžilo.



















snapchat manie

Milujeme NO 

Starbucks, sushi, pralines


Žádné komentáře:

Okomentovat