středa 22. ledna 2014

The Best Week Ever!

Ciao,
po skvělém prodlouženém víkendu (který jsem mimochodem už potřebovala), přichází skvělý týden a škola začala až v úterý "yay".. Nevěděla jsem, že mi to tak zvedne náladu. Já vážně nemám pondělky ve škole ráda.
      O víkendu jsme s kamarádkou byly v kině (dokonce dvakrát). Tentokrát jsme si každá přišli na svoje. V pátek jsme se byly podívat na "Frozen" (v češtině Ledové království) a v neděli jsme viděly film Jack Ryan. Musím říct, že jsem neviděla hezčí animovanou pohádku než Frozen. S Piou jsme si říkaly, že se z nás během jednoho filmu staly malé děti co milují kreslené pohádky. A díky tomu, že film se odehrával v Norsku, princezny i sněhulák měli norské jména, tak se to Pie o to víc líbilo. V neděli jsem si přišla na svoje já. (teda tak trochu...) Film Jack Ryan se odehrával po většinu času v Rusku, a tak jsem byla nadšená z každého slova, kterému jsem v ruštině rozumněla (opravdu jich bylo málo... ale i tak jsem se cítila blíž k domovu). Celkem se není čemu divit, že po takhle stráveném víkendu jsme byly obě "homesick".
   Další týden začal opravdu skvěle. Do školy jsme šli až v úterý, protože v pondělí byl Martin Luther King Day. Učitelé po nás nic nechtěli, většinu času jsem strávila na facebooku nebo jsem spala (asi bych se tím chlubit neměla, že?). Zítra jedeme se školou do New Orleans podívat se do muzea (http://nationalww2museum.org/). Jse z toho nadšená a myslím, že to bude skvělé... a hlavně konečně poznám jaké to je jet v Americe se školou na výlet.

Takhle si tu v Americe žiju :)

Přidat popisek


Žádné komentáře:

Okomentovat