neděle 9. února 2014

NOLA

Po delší době se hlásím... Tenhle víkend uběhl strašně rychle a moc jsem toho nestihla. V sobotu jsem nedělala prakticky nic. Celý den jsem se koukala na Ravenswood. Je to nový spin-off Pretty Little Liars.
Ravenswood

V sobotu večer jsem byla se svojim mladším hostbratrem v kině na nové Lego filmu... celkem se mi nechtělo, ale nakonec to nebylo špatné.

V neděli jsme byly s Piou v New Orleans. Tentokrát jsme se byly podívat na French Market, kde jsem si koupila dvě knížky - The Da Vinci Code: Dan Brown a The Hobbit: J.R.R. Tolkien. Potom jsme vyrazily do německé restaurace. Zkusila jsem americko-německé pirohy. Bylo to dobré... ale klasicky: byly smažené :D 







Moje oblíbená čokoláda Hershey's 

Maminka posílá pozdrav


Oblíbený Starbucks 

Žádné komentáře:

Okomentovat